16 borzalmas plakát-tragédia, ami így vagy úgy, de csak felkeltette az emberek figyelmét

Egy reklámhirdetés elsődleges célja, hogy megragadja és cselekvésre – legtöbbször vásárlásra – serkentse a fogyasztókat. Kétségtelen, hogy a “figyelemfelkeltéssel” az alábbi plakátoknak sem volt problémájuk, de meg kell hagyni…nem egészen úgy érték el ezt a hatást, ahogy azt a cégek vezetői előzetesen remélték.

,,Gyere, csatlakozz a mókához!” – mondja ezt a temető oldalára felfüggesztett hirdetés.

Nem voltak elég körültekintőek a marketingesek…

A kiégett betűk átka.

Egy random cica a legunalmasabb hirdetést is képes felvillanyozni…

Tökéletes időzítés.

Akciós tengerjáró körutazást hirdető reklám az elsüllyedt Costa Concordia YouTube videójánál. Vajon jó a célközönség?!

Szólj hozzá