Jön egy új fejlesztés, aminek senki sem fog örülni.
Az elmúlt hónapokban rengeteg újítás volt a Facebookon, amelyek célja a felhasználói élmény javítása volt a cég elmondása szerint. A most érkező változás azonban az ellenkező hatást éri majd el.
We can't think of a better welcome to HQ. (Photo by: @agakami)
A jövőben jelentősen növekszik majd a videók előtt a minimum 5 másodpercig kötelezően megtekintendő, úgynevezett pre-roll reklámok száma. Sajnálatos, de igaz: ezek a reklámok a videók mellett már a videókra vonatkozó keresésekben, illetve az idővonalak böngészése közben is megjelenhetnek.
Nemrég egyébként a YouTube is ugyanezt tette: a videómegosztó oldal is megnövelte a videók előtti hirdetések számát, így talán nem is meglepő, hogy a Facebook is hasonló lépésre szánta el magát.
(via Blikk.hu, ign.com)
Forrás:
Szólj hozzá